My name's Sol Challis but everybody calls me Sol. I'm from Brazil. I'm studying at the university (1st year) and I play the Lap Steel Guitar for 5 years. Usually I choose songs from the famous films :D. I have two sister. I love Computer p
Arden Arsenal Tröja Augustin Nederlaget kom på sin tidigare klubb Manchester United, nästan ett år efter att han avskedades som manager för klubben Old Trafford. Spurs blev slagen 2-1 med stag från Marcus Rashford som tjänade Ole Gunnar Solskjærs män de tre poängen. Hemmalaget var 1-0 uppe efter sex minuter när Rashford slog Paulo Gazzaniga på sin nästa stolpe efter att Jesse Lingard vann bollen utanför PSG Fotbollströjor Davinson Sanchez i ett farligt område. Rashford återställde dock Man Uniteds ledning på 49 minuter från straffplatsen efter att Moussa Sissoko bedömdes ha klippt den engelska anfallaren. Han sa: 'Jag kan inte säga att jag lärde mig något speciellt. Jag vet att det här laget måste vara mer aggressiv. Spurs välkomnar de grekiska jättarna till Tottenham Hotspur-stadion på tisdag kväll, en match som kommer att vara Mourinhos första hemmamatch sedan han ersatte Mauricio Pochettino som manager. Den portugisiska första spelet som är ansvarig för norra Londonare såg hans sida registrera en Manchester City Fotbollströjor 3 -2 seger över deras stadsrival West Ham förra lördag eftermiddagen. Spurs gick i 3-0-ledning men medgav onödigt två mål i slutet av matchen. Innan han avslöjade sin oro över Tottenhams försvar, sa Nicholas: 'Olympiacos ligger i botten med en poäng och de fick ett knakande drag i repetitionen mot Tottenham, som gjorde det hårt arbete för sig själva med spänningen från Bayern München.DPZEarlgh Maglia Maglia Kevin De Bruyne IsmaelThr SherrieLa Fotbollströjor Butik JunkoUpfi CedricBat fodboldtrøjer Genevieve