Hello from Great Britain. I'm glad to came across you. My first name is Danae. I live in a small town called Clavering in nothern Great Britain. I was also born in Clavering 31 years ago. Married in October year 2009. I'm working at the the of
Jayne Danmark Trøje RobertoG Gunners ser ud til at lette byrden for Olivier Giroud, der har båret en stor måltrussel denne sæson. Costa har været produktiv hidtil denne sæson i La Liga, idet han fyrede 19 mål hjem i 17 kampe. Det skal stadig ses, om Arsenal og Chelsea går tilbage i januar eller prøver at teste Frankrig Trøje Atleticos beslutning med et stort penge-bud. Den franske under 21-international er konstant blevet forbundet med et skridt til enten Arsenal eller Chelsea i sommer efter at have hjulpet PSG til Ligue 1-titlen sidste sæson. Finnbogason forseglede flytningen til Spanien efter at have scoret 59 mål i 69 optrædener i Eredivisie i de sidste to sæsoner. Især Newcastle var stærkt forbundet med et skridt for den internationale Island i januar, men en overførsel blev ikke realiseret. Efter at have forseglet flytningen til La Liga sagde Finnbogason: 'Jeg føler mig virkelig god, og jeg er glad for at have underskrevet for La Real. Finnbogason 'ankomst er den seneste antydning om, at Sociedad forbereder sig på, at Griezmann skal afvige. 17-åringen er det nyeste navn fra Belgien, der bliver udråbt til en stor fremtid, efter at have kommet gennem rækkerne i Anderlecht. Flere klubber overalt i Europa har Køb Danmark Landsholdstrøje spejdet midtbanespilleren denne sæson, hvor Arsenal og Chelsea er interesseret i et sommersuppe for unggutten. Ifølge AS planlægger Atletico Madrid imidlertid at pipette Premier League-duoen til Tielemans 'underskrift. Manager Diego Simeone har haft den belgiske under 21 internationale spejder adskillige hold denne sæson og er nu klar til at slå efter glødende rapporter.JosefinaM Kjøp Fotballdrakter KeithKill ConnorWas maglie calcio ChandraBi EmoryCurl fodboldtrøjer RaymundoQ